Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Gdy pory roku się spotykają, wiele spraw do omówienia mają [PNP – dzieci starsze]

Zespół redakcyjny PNP   Czerwiec 2015

Cele ogólne: stwarzanie warunków do zaspokajania naturalnej ciekawości dziecka związanej z otaczającym je światem; zapoznanie z rytmem i regularnością w przyrodzie i w życiu codziennym; dostrzeganie zmian zachodzących w przyrodzie pod wpływem pór roku; rozwijanie procesów poznawczych w toku różnorod... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pomoce dydaktyczne 8
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

 

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na miesiąc wrzesień.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

 

 

 

 

Cele ogólne: stwarzanie warunków do zaspokajania naturalnej ciekawości dziecka związanej z otaczającym je światem; zapoznanie z rytmem i regularnością w przyrodzie i w życiu codziennym; dostrzeganie zmian zachodzących w przyrodzie pod wpływem pór roku; rozwijanie procesów poznawczych w toku różnorodnych zadań stawianych przez nauczyciela; uświadamianie związków przyczynowo-skutkowych i stwarzanie okazji do przewidywania następstw działań; rozwijanie umiejętności matematycznych, w tym sprawnego liczenia i klasyfikowania przedmiotów; rozwijanie poczucia rytmu, a w szczególności umiejętności reagowania ruchem na sygnał słowny i dźwiękowy.

Więcej z tego numeru

Czerwiec 2015

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane