bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 427.34 kb
Stron: 2
Id: 2992
Formy współpracy z rodzicami, cz. 1
Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z nowego cyklu „Sprzymierzeńcy w wychowaniu”! Fragment artykułu: Nauczyciel powinien dążyć do zrealizowania celów wynikających ze współpracy z rodzicami. Można do nich zaliczyć: zdobywanie wiedzy o rozwoju dziecka, informowanie ... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z nowego cyklu „Sprzymierzeńcy w wychowaniu”!
Fragment artykułu:
Nauczyciel powinien dążyć do zrealizowania celów wynikających ze współpracy z rodzicami. Można do nich zaliczyć: zdobywanie wiedzy o rozwoju dziecka, informowanie rodziców o działaniach edukacyjnych przedszkola, tworzenie warunków dogodnych do angażowania rodziców w treści działań edukacyjnych przedszkola, edukację rodziców w zakresie ich rodzicielskiej roli, współdecydowanie o ramach organizacyjnych funkcjonowania przedszkola, pomoc rodziców w utrzymaniu i wyposażaniu przedszkola.
Aby cele te zostały zrealizowane, należy stosować wiele różnorodnych form współpracy z rodzicami. Istnieją liczne klasyfikacje form współpracy z rodzicami, uwzględniające cel, jakiemu mają służyć. Ze względu na zdobywanie wiedzy o rozwoju dziecka można wskazać m.in. następujące formy współpracy: indywidualne kontakty nauczyciela z rodzicami, badania sondażowe (ankieta, wywiad), odwiedziny nauczyciela w domu rodzinnym dziecka.
Główną część artykułu stanowi opis poszczególnych form współpracy: rozmowy indywidualnej, badania sondażowego, odwiedzin nauczyciela w domu rodzinnym dziecka. kącika/pokoju (dla) rodzica, organizacji zajęć otwartych oraz strony internetowej przedszkola.
Objętość artykułu: 2 strony.