Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Formy współpracy z rodzicami, cz. 1

Maria Mendel, Kinga Kurczek   Listopad 2012

Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z nowego cyklu „Sprzymierzeńcy w wychowaniu”! Fragment artykułu: Nauczyciel powinien dążyć do zrealizowania celów wynikających ze współpracy z rodzicami. Można do nich zaliczyć: zdobywanie wiedzy o rozwoju dziecka, informowanie ... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.

Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z nowego cyklu „Sprzymierzeńcy w wychowaniu”!

Fragment artykułu:

Nauczyciel powinien dążyć do zrealizowania celów wynikających ze współpracy z rodzicami. Można do nich zaliczyć: zdobywanie wiedzy o rozwoju dziecka, informowanie rodziców o działaniach edukacyjnych przedszkola, tworzenie warunków dogodnych do angażowania rodziców w treści działań edukacyjnych przedszkola, edukację rodziców w zakresie ich rodzicielskiej roli, współdecydowanie o ramach organizacyjnych funkcjonowania przedszkola, pomoc rodziców w utrzymaniu i wyposażaniu przedszkola.
Aby cele te zostały zrealizowane, należy stosować wiele różnorodnych form współpracy z rodzicami. Istnieją liczne klasyfikacje form współpracy z rodzicami, uwzględniające cel, jakiemu mają służyć. Ze względu na zdobywanie wiedzy o rozwoju dziecka można wskazać m.in. następujące formy współpracy: indywidualne kontakty nauczyciela z rodzicami, badania sondażowe (ankieta, wywiad), odwiedziny nauczyciela w domu rodzinnym dziecka.

Główną część artykułu stanowi opis poszczególnych form współpracy: rozmowy indywidualnej, badania sondażowego, odwiedzin nauczyciela w domu rodzinnym dziecka. kącika/pokoju (dla) rodzica, organizacji zajęć otwartych oraz strony internetowej przedszkola.

Objętość artykułu:
2 strony.

Więcej z tego numeru

Listopad 2012

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Prezenty mikołajkowe dla przedszkolaków! Zobacz