Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 685.02 kb
Stron: 3
Id: 1417
Ewaluacja w praktyce
Rozpoczyna się kolejny rok szkolny, który stawia przed nami nowe wyzwania, cele. Wymagania współczesności charakteryzują się szybkim tempem zmian, za którym muszą nadążyć dyrektorzy, nauczyciele i wszyscy inni pracownicy przedszkoli, szkół i placówek oświatowych. W... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
dyrektorewaluacjaewaluacja wewnętrznamenadżernadzór pedagogicznynauczycielcykl Zarządzanie przedszkolem
Ostatnio pobierane
Rozpoczyna się kolejny rok szkolny, który stawia przed nami nowe wyzwania, cele. Wymagania współczesności charakteryzują się szybkim tempem zmian, za którym muszą nadążyć dyrektorzy, nauczyciele i wszyscy inni pracownicy przedszkoli, szkół i placówek oświatowych. Wiedza, jaką młodzi ludzie zdobywają dzięki pedagogom jest we współczesnym świecie największą wartością.
W Programie Operacyjnym „Kapitał Ludzki” na lata 2007–2013 w ramach priorytetu „Wysoka jakość systemu oświaty” zaplanowano działanie „Modernizacja systemu nadzoru pedagogicznego”. Jego celem jest stworzenie systemu nadzoru, który w autentyczny sposób wesprze szkoły (i inne placówki oświatowe) w rozwoju, a dzięki dostarczaniu informacji w całym systemie oświatowym ułatwi prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. W Rozporządzeniu MEN z 2009 r. przedstawiono kluczowe zagadnienia i decyzje związane z wprowadzeniem w życie nowego modelu nadzoru pedagogicznego, między innymi wprowadzono dwie formy ewaluacji: zewnętrzną i wewnętrzną. To właśnie ewaluacja wewnętrzna będzie przedmiotem rozważań w tej publikacji.
Ponadto przeczytamy w niej m.in. o kolejności podejmowanych w ramach ewaluacji wewnętrznej działań, o zasadach jej projektowania. Autorka przedstawia także istotne sugestie, które z pewnością pomogą „oswoić” wewnętrzną ewaluację.