Kategorie
Polecane
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
Numery
Grudzień 2025
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 721.39 kb
Stron: 4
Id: 6189
Wielkość: 721.39 kb
Stron: 4
Id: 6189
Dziecko z autyzmem i zespołem Aspergera w przedszkolu ogólnodostępnym
Anna Policht-Jaruga
Styczeń 2017
"Pod względem zachowania dzieci zdrowe są różne: jedne są rozwinięte emocjonalnie, przestrzegają zasad, są empatyczne i potrafią się skupić, inne cechuje nadpobudliwość ruchowa, nie radzą sobie z przebywaniem w dużej grupie osób, często płaczą, nie są nauczone dzielenia się, nie potrafią przestrzeg... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (6.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 2000 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
"Pod względem zachowania dzieci zdrowe są różne: jedne są rozwinięte emocjonalnie, przestrzegają zasad, są empatyczne i potrafią się skupić, inne cechuje nadpobudliwość ruchowa, nie radzą sobie z przebywaniem w dużej grupie osób, często płaczą, nie są nauczone dzielenia się, nie potrafią przestrzeg... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (6.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 2000 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
"Pod względem zachowania dzieci zdrowe są różne: jedne są rozwinięte emocjonalnie, przestrzegają zasad, są empatyczne i potrafią się skupić, inne cechuje nadpobudliwość ruchowa, nie radzą sobie z przebywaniem w dużej grupie osób, często płaczą, nie są nauczone dzielenia się, nie potrafią
przestrzegać zasad; są też skrajne przypadki wymagające ścisłej współpracy z rodzicami i ogromnej pracy wychowawczej. Jeżeli do tej różnorodności temperamentów dodamy przypadłości dziecka z zespołem Aspergera lub autyzmem, praca z grupą może być dla nauczyciela wyjątkowo
trudna. (...) Dziecko z ZA czy autyzmem ma prawo przebywać w grupie rówieśniczej. Specyfika jego trudności wymaga od nas – dorosłych – szczególnego podejścia. Przede wszystkim nie możemy karać dziecka za coś, co nie jest jego winą. Dzieci z natury chcą sprostać wymaganiom
stawianym przez dorosłych. Dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju chcą tego jeszcze bardziej! (...)"
