bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 711.73 kb
Id: 1349
Dziecko myśli inaczej
Po co jest krowa? Krowa jest po to, aby dawać dzieciom mleko do picia na śniadanie! Dziecięce pojmowanie świata wprawia w zdumienie nawet tych bardzo mądrych dorosłych... Poznanie wiąże się z wiedzą, a rozwój poznawczy – ze zdobywaniem wiedzy w okresie dzieciństwa. Dotyczy on takich pr... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Po co jest krowa? Krowa jest po to, aby dawać dzieciom mleko do picia na śniadanie! Dziecięce pojmowanie świata wprawia w zdumienie nawet tych bardzo mądrych dorosłych...
Poznanie wiąże się z wiedzą, a rozwój poznawczy – ze zdobywaniem wiedzy w okresie dzieciństwa. Dotyczy on takich procesów jak: rozumienie, rozumowanie, myślenie, rozwiązywanie problemów, uczenie się, tworzenie pojęć, klasyfikowanie i zapamiętywanie – mówiąc w dużym skrócie. W niniejszym artykule przybliżymy teorię Jeana Piageta, Szwajcara, który przez większą część XX w. był dominującym autorytetem w dziedzinie psychologii dziecięcej.
Na łamach artykułu przedstawiona została charakterystyka rozwoju dziecka w poszczególnych, wyodrębnionych przez Piageta, stadiach: inteligencji sensoryczno-motorycznej, inteligencji przedoperacyjnej, operacji konkretnych oraz operacji formalnych.