
Dress code – czyli moda służbowa a autoprezentacja (niezbędnik menadżera)
Monika Urbańska
Grudzień 2011
Stare polskie przysłowie mówi: nie szata zdobi człowieka... Rynek pracy rządzi się jednak swoimi prawami. Bez wątpienia ważne jest to, jak zaprezentujemy się pracodawcy, zarówno temu potencjalnemu, jak i obecnemu. Nasza autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej, biznesowej bardzo... więcej

Monika Urbańska
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz podyplomowych pedagogicznych studiów kwalifikacyjnych UMCS w Lublinie. Prowadzi warsztaty psychologiczne m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji i wystąpień publicznych, zarządzania czasem, budowania zespołu a zawodowo związana także z public relations.
zobacz wszystkie artykuły
zobacz wszystkie artykuły
Stare polskie przysłowie mówi: nie szata zdobi człowieka... Rynek pracy rządzi się jednak swoimi prawami. Bez wątpienia ważne jest to, jak zaprezentujemy się pracodawcy, zarówno temu potencjalnemu, jak i obecnemu. Nasza autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej, biznesowej bardzo... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Zobacz również
autoprezentacjadyrektormenadżernauczycielcykl Zarządzanie przedszkolem
Stare polskie przysłowie mówi: nie szata zdobi człowieka... Rynek pracy rządzi się jednak swoimi prawami. Bez wątpienia ważne jest to, jak zaprezentujemy się pracodawcy, zarówno temu potencjalnemu, jak i obecnemu. Nasza autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej, biznesowej bardzo mocno wpływa na wyobrażenia i opinię o naszej osobie. To ubiór bowiem w dużej mierze decyduje o tym, jak będziemy postrzegani przez przełożonego, partnerów biznesowych i współpracowników.
Z treści artykułu dowiemy się, czym jest dress code i jak wpływa na budowanie naszgo wizerunku, a także zapoznamy się z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tego, co w jego ramach wolno, a czego nie wolno próbować.
Aby pobrać plik, musisz być zalogowany
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj się bezpłatnie.
Dział Sprzedaży
wydawnictwo@blizejprzedszkola.pl
Dział Obsługi Klienta
Katarzyna Kozakowska
katarzyna.kozakowska@blizejprzedszkola.pl
Renata Głogowska
renata.glogowska@blizejprzedszkola.pl
telefon: 12 631 04 10 wew 101
Nasza siedziba
Kwiatowa 3, 30-437 Kraków
Odbiory realizujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00.
wydawnictwo@blizejprzedszkola.pl
Dział Obsługi Klienta
Katarzyna Kozakowska
katarzyna.kozakowska@blizejprzedszkola.pl
Renata Głogowska
renata.glogowska@blizejprzedszkola.pl
telefon: 12 631 04 10 wew 101
Nasza siedziba
Kwiatowa 3, 30-437 Kraków
Odbiory realizujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00.