Kategorie
Polecane
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
Numery
Grudzień 2025
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 599.28 kb
Stron: 5
Id: 3630
Wielkość: 599.28 kb
Stron: 5
Id: 3630
Domek dla jeża – propozycje zabaw dla dzieci 2-, 3-letnich
Gabriela Gąsienica
Październik 2013
Wybrane zabawy ze scenariusza: a) Jeż szuka domu. Zabawa muzyczno-ruchowa (reagowanie na zmiany dynamiki) – dzieci otrzymują szarfy w różnych kolorach. Nauczyciel rozkłada na podłodze szarfy w takich samych kolorach – to będą domki. Przy głośnych dźwiękach muzyki klasycznej dzieci-jeże poruszają si... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Wybrane zabawy ze scenariusza: a) Jeż szuka domu. Zabawa muzyczno-ruchowa (reagowanie na zmiany dynamiki) – dzieci otrzymują szarfy w różnych kolorach. Nauczyciel rozkłada na podłodze szarfy w takich samych kolorach – to będą domki. Przy głośnych dźwiękach muzyki klasycznej dzieci-jeże poruszają si... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
Uwzględniono w nim następujące cele szczegółowe – dzieci:
- plakat tematyczny „Jeż”, który został dołączony do miesięcznika – TU możesz go zobaczyć i zamówić;
- sylwety kukiełek do przedstawienia oraz jeżowe puzzle – do pobrania TU;
- fotografie przedstawiające jeża – TU;
- podkład do piosenki „Jeż” – TU.
Uwzględniono w nim następujące cele szczegółowe – dzieci:
- uważnie oglądają przedstawienie;
- znają zasady zachowania się w teatrze podczas przedstawienia;
- analizują razem z nauczycielem treść przedstawienia;
- biorą udział w zabawach ruchowych;
- znają charakterystyczne cechy jeża, potrafią opisać jego wygląd;
- wiedzą, gdzie zimują jeże;
- znają zasadę „nie męczymy zwierząt”, wiedzą, w jaki sposób należy je traktować;
- reagują na sygnał, stosują się do reguł zabawy;
- składają obrazek z trzech części;
- śpiewają poznaną piosenkę;
- wyklaskują rytm, uwzględniają zmiany dynamiki;
- manipulują masą solną;
- tworzą legowisko dla jeża, drąc gazetę na małe kawałki.
