Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień Październik 2022
nr 10.253/2022 - materiały na listopad Wrzesień 2022
nr 09.252/2022 - materiały na październik
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 1700 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 614.4 kb
Id: 11533
Co oznacza nieharmonijny rozwój u dziecka?
Nauczyciele wychowania przedszkolnego, nawet jeśli nie formułują „książkowej” czy naukowej definicji, zapewne dzięki intuicji i doświadczeniu pedagogicznemu wiedzą, co oznacza i czym może się przejawiać nieharmonijny rozwój u dziecka. Niemniej czasami nieharmonijność w rozwo... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA. Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 1700 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
Ostatnio pobierane
Nauczyciele wychowania przedszkolnego,
nawet jeśli nie formułują „książkowej” czy
naukowej definicji, zapewne dzięki intuicji
i doświadczeniu pedagogicznemu wiedzą, co
oznacza i czym może się przejawiać nieharmonijny
rozwój u dziecka. Niemniej czasami
nieharmonijność w rozwoju przedszkolaka
jest tak mocno zaznaczona, że konieczna
może się okazać interwencja specjalistyczna.
Jak zatem rozpoznać nieharmonijny rozwój
u dziecka? Jak odróżnić nieharmonijność
rozwoju od „trudności wychowawczych”?
W jaki sposób określić, czy stopień dysharmonii
lub trudności kwalifikuje dziecko do
specjalistycznej konsultacji? O czym warto
pamiętać, rozmawiając z rodzicami?