Co i jak? Bankomat
Agnieszka Besser-Krysiak
Magazyn specjalny 2016
Cele ogólne: uświadomienie dzieciom wartości pracy ludzkiej w wymiarze ekonomicznym; wdrażanie przedszkolaków do bezpiecznego korzystania z urządzenia, jakim jest bankomat; stwarzanie najmłodszym okazji do podejmowania zabaw tematycznych związanych z sytuacją kupna – sprzedaży. więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 1
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Cele ogólne: uświadomienie dzieciom wartości pracy ludzkiej w wymiarze ekonomicznym; wdrażanie przedszkolaków do bezpiecznego korzystania z urządzenia, jakim jest bankomat; stwarzanie najmłodszym okazji do podejmowania zabaw tematycznych związanych z sytuacją kupna – sprzedaży. więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
edukacja matematycznamatematykapięciolatekscenariusz zajęćsytuacje edukacyjnesześciolatek
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Sytuacje edukacyjne dla pięcio- i sześciolatków.
Cele ogólne: uświadomienie dzieciom wartości pracy ludzkiej w wymiarze ekonomicznym; wdrażanie przedszkolaków do bezpiecznego korzystania z urządzenia, jakim jest bankomat; stwarzanie najmłodszym okazji do podejmowania zabaw tematycznych związanych z sytuacją kupna – sprzedaży.Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz