bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 478.04 kb
Stron: 4
Id: 949
Bliżej integracji osoby dziecka
Nie mów do pustej ściany, ale krzycz do słońca, nawet grzech czasem dobry, jeśli grzechem nie chce być do końca. (ks. Jan Twardowski) Ten czterowiersz o metafizycznym posmaku stanowi dobre wprowadzenie do artykułu, w którym chciałabym przypomnieć o niektórych grzechach do... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Nie mów do pustej ściany,
ale krzycz do słońca,
nawet grzech czasem dobry,
jeśli grzechem nie chce być do końca.
(ks. Jan Twardowski)
Ten czterowiersz o metafizycznym posmaku stanowi dobre wprowadzenie do artykułu, w którym chciałabym przypomnieć o niektórych grzechach dotyczących pojmowania integracji, „zamienionej” przez nauczycieli, naukowców i reformatorów na tzw. nauczanie, wychowanie, edukację zintegrowaną.
W artykule ponadto o integracji i dezintegracji jako procesie rozwoju dziecka, o konieczności poznania przez nauczyciela osoby dziecka, o indywidualizmie i uspołecznianiu oraz o współbyciu z dzieckiem. Artykuł wart uwagi każdego nauczyciela, któremu zależy na autentycznej integracji osoby dziecka, a nie jedynie na integracji treści nauczania.