bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 478.04 kb
Stron: 4
Id: 949
Bliżej integracji osoby dziecka
Nie mów do pustej ściany, ale krzycz do słońca, nawet grzech czasem dobry, jeśli grzechem nie chce być do końca. (ks. Jan Twardowski) Ten czterowiersz o metafizycznym posmaku stanowi dobre wprowadzenie do artykułu, w którym chciałabym przypomnieć o niektórych grzechach do... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Nie mów do pustej ściany,
ale krzycz do słońca,
nawet grzech czasem dobry,
jeśli grzechem nie chce być do końca.
(ks. Jan Twardowski)
Ten czterowiersz o metafizycznym posmaku stanowi dobre wprowadzenie do artykułu, w którym chciałabym przypomnieć o niektórych grzechach dotyczących pojmowania integracji, „zamienionej” przez nauczycieli, naukowców i reformatorów na tzw. nauczanie, wychowanie, edukację zintegrowaną.
W artykule ponadto o integracji i dezintegracji jako procesie rozwoju dziecka, o konieczności poznania przez nauczyciela osoby dziecka, o indywidualizmie i uspołecznianiu oraz o współbyciu z dzieckiem. Artykuł wart uwagi każdego nauczyciela, któremu zależy na autentycznej integracji osoby dziecka, a nie jedynie na integracji treści nauczania.
