Bezpiecznie przez życie – czyli jak uczyć dzieci unikania zagrożeń (cześć II)
Autorka przedstawia scenariusze zajęć (w oparciu o książkę Reginy Dąbrowskiej „Bezpiecznie przez życie – czyli jak uczyć dzieci unikania zagrożeń”) dotyczące następujących treści z podstawy programowej: - dziecko wie, że nie może samodzielnie zażywać lekarstw i stosować środk&oac... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
Autorka przedstawia scenariusze zajęć (w oparciu o książkę Reginy Dąbrowskiej „Bezpiecznie przez życie – czyli jak uczyć dzieci unikania zagrożeń”) dotyczące następujących treści z podstawy programowej:
- dziecko wie, że nie może samodzielnie zażywać lekarstw i stosować środków chemicznych (scenariusz „Lekarstwa i ty” oraz „Mądre dbanie o czystość ciała i otoczenie);
- dziecko próbuje samodzielnie i bezpiecznie organizować sobie czas wolny w przedszkolu i w domu (…) (scenariusz „Uwaga na wysokość!”, „Rozsądne zabawy na powietrzu”, „Gorące niebezpieczeństwa”, „Z wodą nie przelewki”, „Prąd i urządzenia elektryczne” oraz „Gdzie małego człowieka obowiązuje całkowity zakaz zabawy”.