Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 844.3 kb
Stron: 3
Id: 1476

Atrakcyjne przedszkole – część pierwsza (budowanie marki placówki)

Anna Jankowska   Październik 2011

Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komun... więcej
Pobierz

Zobacz również

dyrektormenadżerpromocjaprzedszkolecykl Jak się pokazać?

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Zarządzanie placówką edukacyjną

Więcej z tego numeru

Październik 2011

Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komunikowania się z otoczeniem i zachęcania do odwiedzenia naszego przedszkola.


W artykule przeczytamy o tym, na czym polega konkurencyjność, czym jest przewaga konkurencyjna i jakie innowacje gwarantują uzyskanie przewagi na rynku.