Zobacz zawartość numeru 7-8/2019 z materiałami na różne okazje… zobacz
Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Atrakcyjne przedszkole – część pierwsza (budowanie marki placówki)

Anna Jankowska  
Październik 2011

Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komun... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 844.3 kb
Stron: 3
Id: 1476

Zobacz również

dyrektor
menadżer
promocja
przedszkole

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
dyrektor
menadżer
promocja
przedszkole


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Zarządzanie placówką edukacyjną

Więcej z tego numeru

Październik 2011

Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komunikowania się z otoczeniem i zachęcania do odwiedzenia naszego przedszkola.


W artykule przeczytamy o tym, na czym polega konkurencyjność, czym jest przewaga konkurencyjna i jakie innowacje gwarantują uzyskanie przewagi na rynku.