Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 844.3 kb
Stron: 3
Id: 1476

Atrakcyjne przedszkole – część pierwsza (budowanie marki placówki)

Anna Jankowska   Październik 2011

Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komun... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Zobacz również

dyrektormenadżerpromocjaprzedszkolecykl Jak się pokazać?

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Zarządzanie placówką edukacyjną

Więcej z tego numeru

Październik 2011

Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komunikowania się z otoczeniem i zachęcania do odwiedzenia naszego przedszkola.


W artykule przeczytamy o tym, na czym polega konkurencyjność, czym jest przewaga konkurencyjna i jakie innowacje gwarantują uzyskanie przewagi na rynku.