Atrakcyjne przedszkole – część pierwsza (budowanie marki placówki)
Anna Jankowska
Październik 2011
Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komun... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komun... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Nie ulega wątpliwości, że placówki, oprócz pełnienia funkcji oświatowych, przy kiepskim dofinansowaniu z budżetu, muszą walczyć o klienta. Z punktu widzenia rodziców jest to dobre, bo właśnie konkurencja stymuluje do powstawania nowych pomysłów, wymyślania atrakcji, komunikowania się z otoczeniem i zachęcania do odwiedzenia naszego przedszkola.
W artykule przeczytamy o tym, na czym polega konkurencyjność, czym jest przewaga konkurencyjna i jakie innowacje gwarantują uzyskanie przewagi na rynku.
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz