Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 770.38 kb
Stron: 3
Id: 1621

Atmosfera, która wpływa na uczenie się dzieci (Edukacja Montessori)

Julia Janowska   Luty 2012

Sposób funkcjonowania pedagogów zależy od ich środowiska pracy, a ściślej mówiąc – od stylu współpracy nauczycieli i dyrektorów. Choć sama Maria Montessori o tym nie pisała, relacje między dorosłymi w przedszkolu są częścią „przygotowanego otoczenia&rdq... więcej
Pobierz

Zobacz również

dyrektorkomunikacja interpersonalnaMaria Montessorinauczycielcykl Edukacja Montessori

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Systemy pedagogiczne, koncepcje edukacyjne, nowatorskie metody...

Więcej z tego numeru

Luty 2012

Sposób funkcjonowania pedagogów zależy od ich środowiska pracy, a ściślej mówiąc – od stylu współpracy nauczycieli i dyrektorów. Choć sama Maria Montessori o tym nie pisała, relacje między dorosłymi w przedszkolu są częścią „przygotowanego otoczenia”, które powinno wspomagać rozwój dzieci.
Tematem atmosfery, która wpływa na uczenie się dzieci, postanowiłam się zająć pod wpływem badań, które przeprowadziłam w siedmiu montessoriańskich przedszkolach. W badaniach skupiałam się na interpretacjach myśli Marii Montessori wykorzystywanych przez nauczycieli pracujących tą metodą.