Atmosfera, która wpływa na uczenie się dzieci (Edukacja Montessori)
Julia Janowska
Luty 2012
Sposób funkcjonowania pedagogów zależy od ich środowiska pracy, a ściślej mówiąc – od stylu współpracy nauczycieli i dyrektorów. Choć sama Maria Montessori o tym nie pisała, relacje między dorosłymi w przedszkolu są częścią „przygotowanego otoczenia&rdq... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Sposób funkcjonowania pedagogów zależy od ich środowiska pracy, a ściślej mówiąc – od stylu współpracy nauczycieli i dyrektorów. Choć sama Maria Montessori o tym nie pisała, relacje między dorosłymi w przedszkolu są częścią „przygotowanego otoczenia&rdq... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
dyrektorkomunikacja interpersonalnaMaria Montessorinauczycielcykl Edukacja Montessori
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
zakończenie
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Sposób funkcjonowania pedagogów zależy od ich środowiska pracy, a ściślej mówiąc – od stylu współpracy nauczycieli i dyrektorów. Choć sama Maria Montessori o tym nie pisała, relacje między dorosłymi w przedszkolu są częścią „przygotowanego otoczenia”, które powinno wspomagać rozwój dzieci.
Tematem atmosfery, która wpływa na uczenie się dzieci, postanowiłam się zająć pod wpływem badań, które przeprowadziłam w siedmiu montessoriańskich przedszkolach. W badaniach skupiałam się na interpretacjach myśli Marii Montessori wykorzystywanych przez nauczycieli pracujących tą metodą.
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz