Kategorie
Polecane
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Numery
Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Zobacz również
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
informacje o pliku
Typ: pdf
Wielkość: 2913.13 kb
Id: 5426
Wielkość: 2913.13 kb
Id: 5426
Stary Rok mruży oczy zmęczone, lecz Nowy Rok już zmierza w naszą stronę [PNP – dzieci starsze]
Zespół redakcyjny PNP
Grudzień 2015
Cele ogólne: • wspieranie dzieci w rozumieniu rytmicznej organizacji czasu – utrwalenie nazw dni tygodnia i nazw miesięcy oraz wprowadzenie pojęć: „Stary Rok”, „Nowy Rok”; • wdrażanie dzieci do wychwytania regularności – powtarzające się fragmenty w zabawach ruchowych, wyliczankach, rytmy, regula... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać bezpłatnie. Pomoce dydaktyczne 12
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Cele ogólne: • wspieranie dzieci w rozumieniu rytmicznej organizacji czasu – utrwalenie nazw dni tygodnia i nazw miesięcy oraz wprowadzenie pojęć: „Stary Rok”, „Nowy Rok”; • wdrażanie dzieci do wychwytania regularności – powtarzające się fragmenty w zabawach ruchowych, wyliczankach, rytmy, regula... więcej
Ten plik można pobrać bezpłatnie. Pomoce dydaktyczne 12
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Zobacz również
edukacja przyrodniczapięciolatekpogodascenariusz zajęćzimowe dnizjawiska atmosferyczne
Ostatnio pobierane
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • wspieranie dzieci w rozumieniu rytmicznej organizacji czasu – utrwalenie nazw dni tygodnia i nazw miesięcy oraz wprowadzenie pojęć: „Stary Rok”, „Nowy Rok”; • wdrażanie dzieci do wychwytania regularności – powtarzające się fragmenty w zabawach ruchowych, wyliczankach, rytmy, regularności w liczeniu; kalendarz jako powtarzalny układ dni tygodnia i miesięcy; • utrwalenie wiedzy na temat charakterystycznych elementów danej pory roku i danego miesiąca; • zapoznanie dzieci z przyrządami do mierzenia czasu – poznanie rodzajów zegarów i kalendarzy oraz zasad ich działania; • wprowadzanie dzieci w świat kodowanych informacji (kalendarz – skróty nazw, oznaczanie miesięcy za pomocą symboli rysunkowych); • rozbudzanie zainteresowania książką i czytaniem; • wdrażanie do uważnego słuchania i komponowania dłuż¬szych wypowiedzi; • doskonalenie spostrzegawczości i pamięci wzrokowej; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozwijaniu słuchu fonematycznego.