Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas

• Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

Społeczność

Miejsce na to, by zainspirować. Siebie i innych. Wieści z życia przedszkoli, konkursy, odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Wesołe Niedźwiadki SP6 Rumia i podróże

Wpis dodał(a) Aleksandra Jagodzińska
ponad 6 lat temu, wyświetleń 602

Wpis został sprawdzony przez moderatora

Świat jest piękny. Cały widzieliśmy na mapie i na globusie, to nam jednak nie wystarczyło. Chcemy zobaczyć na żywo jak najwięcej. Dlatego duuuuużo podróżujemy. Są to podróże bliskie - do parku, gdzie po stawie pływają kaczki, wiosną kwitną kasztanowce i bzy, a jesienią zbieramy tam kasztany i zrywamy jarzębinę na korale. czasem wybieramy się nieco dalej. Wyruszyliśmy m.in. nad morze do Portu Marynarki Wojennej, gdzie poznaliśmy marynarskie życie. Po chrzcie na majtka weszliśmy na pokłady okrętów, w których było tyle korytarzyków, zakamarków i przycisków, że bez przewodnika trudno byłoby się w tym połapać. Innym razem wybraliśmy się do skansenu pod Dębową Górą. W tym miejscu mogliśmy się cofnąć w czasie, mimo że dojechaliśmy tam autobusem miejskim, kasując bilety. Pan przewodnik pokazał nam dawne sprzęty gospodarstwa domowego, różne militarne pamiątki, stare maszyny do pisania, włączył specjalnie dla nas patefon. A potem na cudnym placu zabaw szaleliśmy do woli. Niektórzy z nas pierszy raz widzieli prawdziwą, żywą krowę. Innym razem wzięliśmy rodziców na wycieczkę do parku ewolucji. Dowiedzieliśmy się wielu rzeczy na temat dinozaurów. Być może w przyszłości jedno z nas zostanie archeologiem... Z każdego wyjazdu i wyjścia przywieźliśmy piękne wspomnienia i nową wiedzę. Podróże kształcą!

Poszukiwacze Przygód - W krainie podróży

Strona projektu

Zobacz wszystkie wpisy
od Aleksandra Jagodzińska

Wyślij wiadomość
do Aleksandra Jagodzińska

Kartka z kalendarza

Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl