Pełna oferta


DIAGNOZA i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnym - książka z płytą CD Nowość

45.00 zł 39.00 zł

 

Ta książka to wsparcie dla nauczycieli w realizacji ich nowych zadań, zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom. Książka została wzbogacona o płytę CD, na której znajdują się gotowe formularze diagnostyczne.

 

 

spis treści  

Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
 
 
Ta książka to wsparcie dla nauczycieli  zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom.
 
W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom?
 
  • przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej;
  • uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i  rozwoju dziecka w poszczególnych sferach;
  • rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka;
  • omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka;
  • przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń;
  • pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku.
 
Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne!
 
…czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.
To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki.
 

W aneksie oraz na płycie CD dołączonej do książki zamieszczamy gotowe arkusze diagnostyczne z podziałem na sfery dla poszczególnych etapów wiekowych. Nauczyciel może z nich skorzystać, wykorzystując tylko interesujące go zakresy, np. wybrać zadania do oceny wyłącznie jednej lub dwóch, czy trzech sfer. Może też wybierać zadania dla dzieci młodszych lub starszych – odpowiednio do potrzeb i stawianych sobie pytań diagnostycznych. Zachęcamy do indywidualnego traktowania każdego dziecka i uwrażliwiamy na konieczność postrzegania go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.

Fragment


 
Cechy
AutorKarolina Skarbek, Irmina Wrońska
ISBN978-83-64631-67-2
Ilość stron200
FormatB5
Dział Sprzedaży
wydawnictwo@blizejprzedszkola.pl

Dział Obsługi Klienta
Joanna Wypych joanna.wypych@blizejprzedszkola.pl telefon: 12 631 04 10 wew 101

Zadaj pytanie przez formularz.

Oferta