Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas

• Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

Społeczność

Miejsce na to, by zainspirować. Siebie i innych. Wieści z życia przedszkoli, konkursy, odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Jesienna wycieczka

Wydarzenie dodał(a) Krystyna Stachoń
ponad 15 lat temu, wyświetleń 1761

Wpis został sprawdzony przez moderatora

Po raz kolejny i po raz pierwszy udaliśmy się na szlak Beskidu Śląskiego, by zdobyć odznakę TURYSTY PODRÓŻNIKA.

W sobotę o godzinie ósmej spotkaliśmy się na dworcu kolejowym skąd wyjechaliśmy pociągiem do Bielska, a potem autobusem do stóp Szyndzielni. Spacerkiem ruszyliśmy na Dębowiec, dalej do kolejki liniowej ,którą wznieśliśmy się na Szyndzielnię. A tam! Zaczęła się prawdziwa wyprawa na Klimczok 1034 m n.p.m.

W drodze otrzymaliśmy zadania do wykonania żeby nie było łatwo. Wykazaliśmy się wielkimi talentami przy układaniu wierszyków ,również w układaniu jesiennych bukietów ,a zagadki dzieci odgadywały szybko. Słoneczko nam świeciło ,ale nie tylko na nas, również  wprost na wielką polanę gdzie dzieci miały Jagodowe  Królestwo.

Krzaczki  jagodzin sięgały ok. 60 cm, a na nich było pełno dojrzałych jagódek. Mieliśmy owocowy deserek ,fioletowe łapki i buziaki-pomyślcie to przecież październik!!!

Na Klimczoku śniegu oczywiście nie było ,ale wiaterek wiał chłodny ,więc pędziliśmy do schroniska na ciepły posiłek. Kupiliśmy pamiątki ,pieczątki zdobycia szlaków wbiliśmy do książeczek. Tam także rozwiązaliśmy nasze zadania i dostaliśmy odznaki. Zrobiliśmy pamiątkowe grupowe zdjęcie.

W drodze powrotnej zobaczyliśmy cud natury „MUCHOMOR NA PNIU DRZEWA”. Oglądaliśmy go ze zdumieniem... Bawiliśmy się wspaniale, czas nam leciał jak szalony. Potem my, ile tchu w piersiach biegliśmy do autobusu.

I tak zgodnie z wytyczonymi planami szczęśliwie  zmęczeni  wróciliśmy do Tychów ,do domów. Dziękujemy za mile spędzony dzień wszystkim uczestnikom . A Beskidom  mówimy: „DO ZOBACZENIA NA SANKACH ” PA! PA! (wycieczkę opisała mama Zuzi)

Zobacz wszystkie wpisy
od Krystyna Stachoń

Wyślij wiadomość
do Krystyna Stachoń

Kartka z kalendarza

Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl