Społeczność
Miejsce na to, by zainspirować. Siebie i innych. Wieści z życia przedszkoli, konkursy, odpowiedzi na nurtujące Was pytania.
Badanie pojemności naczyń
Wpis został sprawdzony przez moderatora
W ramach zajęć na kółku matematycznym wprowadziłam badanie pojemności naczyń. Dzieci dokonywały pomiarów przez wlewanie wody zabarwionej na niebiesko do szklanych naczyń o różnej pojemności: szklanka, słoik duży i mały oraz określały, w którym naczyniu było więcej wody, a w którym mniej. Pięciolatki chętnie brały udział w zajęciu, spokojnie przelewały wodę do kolejnych naczyń, dbając przy tym, aby nie rozlać wody. Zapoznając dzieci z pojęciem pojemności naczyń należy umożliwić im samodzielne działania i eksperymentowanie. Pomaga to w trafnym wyciąganiu wniosków z obserwacji i zachęca do wyrażania swoich myśli.
Zobacz wszystkie wpisy
od Mariola Zdanowicz
Wyślij wiadomość
do Mariola Zdanowicz
Nagrody dla dzieci nowość
Szukasz drobnych prezentów, które mogłyby być nagrodami dla dzieci w przedszkolnym konkursie? Zajrzyj do naszego sklepu – w zestawach kupujesz, niższą cenę zyskujesz!
bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl