Społeczność
Miejsce na to, by zainspirować. Siebie i innych. Wieści z życia przedszkoli, konkursy, odpowiedzi na nurtujące Was pytania.
Santa - scenariusz zajęć hospitowanych
Wpis został sprawdzony przez moderatora
Dołączone pliki:
Cele główne:
- poznanie słownictwa związanego ze Świętym Mikołajem,
- doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem,
- uczestniczenie w zabawach w języku angielskim.
Cele operacyjne:
- zna wybrane słowa w języku angielskim, dotyczące Świętego Mikołaja,
- umie je zastosować we właściwej sytuacji,
- czerpie radość z zaproponowanych zadań,
- właściwie reaguje na polecenia nauczyciela (wydawane w języku ang.)
Środki dydaktyczne: nagrania piosenek oraz flashcards
Formy pracy: indywidualna, zbiorowa.
Przebieg:
- Pytanie nauczyciela „How’s the weather?” – utrwalanie umiejętności wprowadzanych w poprzednim miesiącu. Jeśli grupa ma problem z odpowiedzią podpowiada „Is it windy?, Is it rainy ?... itp
- Powitanie dzieci piosenką „Hello reindeer” (Super simple songs)
Dzieci powtarzają za nauczycielem, dopasowywanie do odpowiednich postaci gestów: reindeer – rogi, snowman – toczenie się, santa – duży brzuch.
Hello, reindeer.
Hello, snowman.
Hello, Santa.
Happy holidays.
Merry Christmas, everyone.
Let’s sing it once again.
Hello, reindeer.
Hello, snowman.
Hello, Santa.
Happy holidays.
Happy holidays.
- Zostawienie flashcard „Santa”, ułożenie przed dziećmi literek S-A-N-T-A. powtarzanie słowa z wyklaskiwaniem. Wspólne śpiewanie piosenki „S-A-N-T-A”, z pokazywaniem.
Red hat, white beard, twinkle in his eye.
Santa is his name-o.
And Santa is his name-o.
- Wspólne przypominanie nazw części ciała Mikołaja: white berad (biała broda), pink nose (różowy nos), twinkle (gwiazdka), big belly (duży brzuch) and presents (prezenty).
- Zabawa ruchowa przy muzyce „Freeze dance”
Dzieci dance (tańczą), skip (przeskakują z nogi na nogę), twirl (kręcą się) ale kiedy usłyszą słowo freeze – zamarzają, nie mogą się przez chwilę ruszać.
- Utrwalaenie nazw prezentów podczas wspólnego śpiewania piosenki „What do you want for christmas?” – podczas nagrania dzieci naśladują wymienione w piosnce zabawki: train (pociąg), rocket (rakieta), robot (robot), teddy bear (pluszowy miś).
- Utrwalenie umiejętności nazywanie kolorów podczas nauki piosenki „What colour is Rudolph’s nose?”. Zaprezentowanie dzieciom pomocy do piosenki:
Rudolph’s nose – blue, purple, green, red.
Christmas tree- yellow, black, red, green.
Santa’s beard – brown, pink,orange, white.
Wspólne śpiewanie piosenki, podczas śpiewania nauczyciel jest zdziwiony że wybiera złe kolory wymienianych rzeczy i daje się co chwila poprawiać swoim uczniom.
- Utrwalenie piosenki (zabawy paluszkowej) wprowadzonej w poprzednim miesiącu „Five little ducks”.
- Pożegnanie z dziećmi
Zobacz wszystkie wpisy
od Kasia Pęczek
Wyślij wiadomość
do Kasia Pęczek
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl