Akademia Edukacji powstała w marcu 2009 r. na bazie ośmioletniego doświadczenia Centrum
Edukacyjnego BLIŻEJ PRZEDSZKOLA oraz ekspertów współpracujących z miesięcznikiem BLIŻEJ
PRZEDSZKOLA. Jest Niepubliczną Placówką Doskonalenia Nauczycieli specjalizującą się w
szeroko pojętej edukacji małego dziecka. 31 lipca 2019 r. otrzymała akredytację Małopolskiego
Kuratora Oświaty. Nr decyzji: NP-III.5470.9.2019.KL


Znajdź dla siebie szkolenie
Przygotowaliśmy dla Ciebie najciekawsze szkolenia:
Matematyka Sensoryka Nauka czytania Awans zawodowy Ekologia Angielski Adaptacja Praca w przedszkolu Zabawy muzyczno-ruchowe Pomoc psychologiczno-pedagogiczna Pierwsza pomoc Ewa Zielińska Zuzanna Jastrzębska-Krajewska Jolanta Siuda-Lendzion Jan Amos Jelinek Ludmiła Fabiszewska Urszula Witek Katarzyna Niemiec Gabriela Fejkiel Anna Wiktor-Stępień Miłosz Konarski
Matematyka Sensoryka Nauka czytania Awans zawodowy Ekologia Angielski Adaptacja Praca w przedszkolu Zabawy muzyczno-ruchowe Pomoc psychologiczno-pedagogiczna Pierwsza pomoc Ewa Zielińska Zuzanna Jastrzębska-Krajewska Jolanta Siuda-Lendzion Jan Amos Jelinek Ludmiła Fabiszewska Urszula Witek Katarzyna Niemiec Gabriela Fejkiel Anna Wiktor-Stępień Miłosz Konarski
Konferencje
Zapraszamy na ogólnopolską konferencję Dziecięca matematyka® wg koncepcji prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej skierowaną do nauczycieli wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej, pedagogów i dyrektorów placówek edukacyjnych prowadzoną przez dr Zuzanna Jastrzębska-Krajewska (Pani Zuzia) – znaną edukatorkę i popularyzatorkę nowoczesnej edukacji.
To praktyczne szkolenie z matematyki dla dzieci oparte na sprawdzonej i szeroko stosowanej koncepcji prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej. Konferencja pomoże Ci lepiej zrozumieć, jak rozwija się dziecięce myślenie matematyczne i jak skutecznie je wspierać – z uwzględnieniem neurodydaktyki, emocji i różnorodnych potrzeb rozwojowych dzieci.
Tematyka konferencji koncentruje się na praktycznych i nowoczesnych rozwiązaniach w edukacji matematycznej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestnicy wezmą udział w warsztatach, które pozwolą zrozumieć, jak rozwija się mózg dziecka i jakie znaczenie mają te procesy w nauce matematyki, w oparciu o podstawy neurodydaktyki. Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane praktyczne ćwiczenia matematyczne dostosowane do możliwości rozwojowych dzieci. Omówione zostaną również metody wspierania zarówno dzieci zdolnych, jak i tych uczących się wolniej. Istotną część programu stanowią warsztaty poświęcone roli emocji w edukacji matematycznej, obejmujące zabawy i aktywności wspierające rozwój emocjonalny. Uczestnicy poznają także interaktywne strategie pracy w zróżnicowanych grupach oraz wezmą udział w warsztatach ruchowych i sensorycznych, które pokażą, jak wykorzystać gesty, ruch i zabawę w nauczaniu matematyki. Całość uzupełnią propozycje organizacji pracy nauczyciela, które łączą indywidualizację z efektywną współpracą w grupie.