wszystkie szkolenia
Gry rozwijające zdolności matematyczne i ogólną sprawność intelektualną dzieci przedszkolnych i szkolnych

Edukator: Jan Amos Jelinek

zapytaj o cenę 12 631 04 10 wew. 103

Zamknięte

typ szkolenia

4/8

godzin dydaktycznych

30

maks. ilość uczestników

Wyjaśnienie mechanizmu odporności emocjonalnej dzieci i jego znaczenia w sytuacjach trudnych (tj. rozwiązywanie zadań z treścią). Idea hartowania odporności emocjonalnej poprzez gry edukacyjne. Dostarczenie pomysłów na gry dydaktyczne rozwijające umiejętności matematyczne oraz ogólną sprawność intelektualną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Kształtowanie umiejętności wykorzystania gier klasycznych (często zapomnianych) dla budowania sprawności intelektualnej dzieci. 



Przebieg szkolenia


Wersja krótsza 4 godziny  

  1. Sztuka konstruowania gier matematycznych. Podstawowe założenia.
  2. Konstruowanie gier w trakcie zajęć indywidualnych i zespołowych.
  3. Konstruowanie gier opowiadań w ramach zajęć indywidualnych i zespołowych.
  4. Gry matematyczne konstruowane przez dzieci i dla dzieci,
  5. Posługiwanie się gotowymi grami w kształtowaniu wiadomości i umiejętności matematycznych.

 

Wersja rozszerzona 8 godzin

Treści wersji krótszej rozszerzone o:

  1. Posługiwanie się gotowymi grami w kształtowaniu wiadomości i umiejętności matematycznych.
  2. Klasyczne gry przez blokowanie i zbijanie rozwijające umiejętności orientacji w warunkach gry, planowania posunięć i przygotowywania strategii. Gry rozwijające wyobraźnię, wnioskowanie, gry losowe, królewskie i początki gier ekonomicznych.
  3. Metodyka budowania gier strategicznych.

 

Jeśli zamawiający szkolenie uważa, że podstawowe treści z zakresu sztuki konstruowania gier są znane uczestnikom istnieje możliwość przeprowadzenia jedynie treści rozszerzonej szkolenia (obejmuje 4 godziny). 


Dodatkowe informacje


Materiały dydaktyczne zapewniane przez osobę zamawijącą szkolenie:

  • 10 kartek papieru formatu A3
  • ołówki i kredki
  • rzutnik multimedialny
  • stoły zestawione parami, tak aby można było usiąść dookoła stołów

Pozostałe materiały (np. plansze do gier, piony, kostki, karty do gry, plansze szarego papieru, płytki, itd.) przygotowuje prowadzący.

Dla uczestników planownay jest zestaw gotowych kart-plansz.

UWAGA: Istnieje możliwość ustalenia szczegółowych treści szkolenia. 


Warunki uczestnictwa


Ustalenie z organizatorem terminu, miejsca oraz liczby uczestników szkolenia. 

dziecko zdolneedukacja matematycznapodstawa programowawspomaganie rozwoju
dyrektorzy przedszkolidyrektorzy szkół podstawowychnauczyciele edukacji wczesnoszkolnejnauczyciele wychowania przedszkolnegostudenci kierunków pedagogicznychwychowawcy świetlic szkolnych

Dane kontaktowe

CEBP 24.12 Sp. z o.o.
ul. Kwiatowa 3
30-437 Kraków

Nr konta: 32 1020 2892 0000 5002 0532 8671
Monika Mendala
koordynator szkoleń:
Tel. (12) 631 04 10 wew. 103
Tel. Kom. 665 88 24 88,
E-mail: szkolenia@akademiaedukacji.eu

Zobacz również




  • Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Edukacja ekologiczna przedszkolaka

    Zobacz


    Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Jak wykorzystać Metodę Labana w pracy z dzieć...

    Zobacz


    Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Konstruowanie programów i prowadzenie zajęć ...

    Zobacz


  • Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    O sposobach zminimalizowania stresu adaptacyj...

    Zobacz


    Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Język komunikacji a właściwy rozwój dziecka w...

    Zobacz


    Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Autonomia dyrektora przedszkola

    Zobacz


  • Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Kontrola zarządcza w przedszkolu

    Zobacz


    Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Prawo autorskie w szkole i przedszkolu

    Zobacz


    Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

    Jak bawić się i uczyć z pasją? Zastosowanie g...

    Zobacz

zapytaj o cenę 12 631 04 10 wew. 103