Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

Narzędzia marketingowe w placówce przedszkolnej

Anna Jankowska   Grudzień 2012

Fragment artykułu: Przez ostatnie miesiące dużo pisałam o marketingu w edukacji, o promocji, reklamie, kontaktach z lokalnym społeczeństwem. Wraz z końcem roku przychodzi czas podsumowania wszystkiego, co sprawiło (mam przynajmniej taką nadzieję), że polskie przedszkola stały się nowoczesnymi plac&... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.

Więcej z tego numeru

Grudzień 2012

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Fragment artykułu:
Przez ostatnie miesiące dużo pisałam o marketingu w edukacji, o promocji, reklamie, kontaktach z lokalnym społeczeństwem. Wraz z końcem roku przychodzi czas podsumowania wszystkiego, co sprawiło (mam przynajmniej taką nadzieję), że polskie przedszkola stały się nowoczesnymi placówkami edukacyjnymi, ukierunkowanymi na potrzeby klientów oraz oczywiście dzieci.
Część narzędzi marketingowych mamy już szeroko omówioną, jednak jak z każdym dobrze przeprowadzonym wykładem, warto wszystko podsumować, utrwalić i uzupełnić informacje o praktyczne porady i ciekawostki. Po to, by kolejne artykuły dotyczące tworzenia placówek na miarę XXI wieku były już czysto praktycznymi poradami, a nie opisem teoretycznych działań.
Budowanie marki w przypadku przedszkoli jest zdobywaniem szeroko pojętego społecznego zaufania. Przedszkole to specyficzne miejsce wdrażania działań marketingowych, ponieważ jest to w większości przypadków instytucja nieukierunkowana na zarabianie. Mamy w tym wypadku bardziej do czynienia z usługami. A z kolei marketing usług jest stosunkowo młodą dziedziną zaprzątającą głowy fachowców. I o ile marketingiem sprzedażowym zaczęto się profesjonalnie interesować pod koniec XIX wieku, tak marketing usług skupił na sobie uwagę dopiero w drugiej połowie XX wieku.

W dalszej części tekstu przeczytamy o:

  • myśleniu biznesowo-edukacyjnym, które powinno charakteryzować dobrze zarządzaną placówkę;
  • strategii 7 x P, która jest głównym narzędziem marketingowym w sektorze usług edukacyjnych – została ona bardzo dokładnie opisana przez Autorkę.

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
16. edycja FORUM | Kraków | 25-26 kwietnia 2024 zapisz się