Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 642.23 kb
Stron: 2
Id: 1408
Koncepcja pracy przedszkola
Aby współczesne przedszkole mogło osiągnąć wysokie efekty w realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych i opiekuńczych, powinno charakteryzować się profesjonalizmem w budowaniu strategii, projektowaniu celów oraz planowaniu działań. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 p... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Aby współczesne przedszkole mogło osiągnąć wysokie efekty w realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych i opiekuńczych, powinno charakteryzować się profesjonalizmem w budowaniu strategii, projektowaniu celów oraz planowaniu działań.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. 09.168.1324), w drugim obszarze „Procesy zachodzące w przedszkolu”, wymaga, aby procesy zachodzące w przedszkolu służyły realizacji przyjętej w przedszkolu koncepcji pracy. Wymóg ten dotyczy każdego przedszkola bez względu na typ, publicznego i niepublicznego, z tym że przedszkola niepubliczne tylko w takim zakresie, jaki został określony w statucie. Przedszkole, które pracuje na podstawowym poziomie D, powinno działać zgodnie z przyjętą przez radę pedagogiczną koncepcją pracy, natomiast przedszkole, które zabiega o uzyskanie wysokiego poziomu pracy B powinno tę koncepcję analizować i modyfikować w miarę potrzeb oraz zapoznać z nią rodziców i uzyskać ich akceptację.
W dalszej części artykułu można przeczytać o tym, czym jest koncepcja pracy przedszkola, w jaki sposób i na jakiej podstawie należy ją sformułować i jaka jest jej rola w funkcjonowaniu placówki przedszkolnej jako całości.