Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 537.7 kb
Stron: 2
Id: 855
Ewaluacja wewnętrzna szansą wprowadzania zmian
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 168, poz. 1324), określające wymagania wobec wychowania przedszkolnego, które skupione są na wypełnieniu zadań wobec dziecka oraz wobec rodziców, szczegó... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
dyrektormenadżernauczycielprzedszkoleewaluacjaewaluacja wewnętrznanadzór pedagogiczny
Ostatnio pobierane
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 168, poz. 1324), określające wymagania wobec wychowania przedszkolnego, które skupione są na wypełnieniu zadań wobec dziecka oraz wobec rodziców, szczególną rolę przypisuje ewaluacji. Podstawowe cele modelu sprawowania nadzoru pedagogicznego to: umożliwienie zespołom (dyrektorom wraz z nauczycielami) efektywnej pracy nad poprawianiem jakości pracy przedszkoli przez przekazanie informacji na temat tej jakości; dostarczenie informacji i narzędzi do sprawdzania poziomu wypełniania przez przedszkola wymagań określonych w rozporządzeniu; umożliwienie dokonywania analiz dotyczących jakości pracy przedszkoli.
W swoim artykule Autorka przedstawiła korzyści wynikające z ewaluacji dla funkcjonowania placówki przedszkolnej i osób w niej zatrudnionych, opisała, na osiągnięcie jakich efektów pozwala jej przeprowadzenie oraz omówiła trzy komponenty, które powinna zawierać ewaluacja w pracy nauczyciela.